FAQ

Najważniejsze zagadnienia.


Informacje przed zakupem

 

Przesyłka w trakcie dostarczania


Obsługa posprzedażna


Jak złożyć zamówienie

Zamówienie

  1. Szukaj, przeglądaj, porównuj produkty wedle życzenia.

  2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka.

  3. Zobacz swój koszyk.

  4. Teraz możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "zmień".

  5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń".

  6. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka.

  7. Na koniec, wybierz formę doręczenia i płatności i złóż zamówienie.


Potwierdzenie zamówienia

  1. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z prośbą o jego potwierdzenie.

  2. Kliknij w link zawarty w tym mailu, aby zamówienie przeszło do realizacji.


Konto

Osoby, które jeszcze nie posiadają konta w naszym sklepie muszą wpierw zarejestrować się wypełniając krótki formularz oraz potwierdzić rejestrację klikając w link wysłany przez nas na adres e-mail podany przy rejestracji.


Do góry

 

 Dostępność produktu

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia).

Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.

W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.


Do góry


Czas realizacji zamówienia

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.

Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.

Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni roboczych.

W niektórych przypadkach zamówiony towar, można także odebrać w punkcie odbioru osobistego: w Knurowie, przy ul. Szpitalnej 8. Nasz magazyn i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach. Przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Dlatego przy odbiorze osobistym występuje koszt dostawy. Czas dostawy przesyłki z magazynu do punktu odbioru jest nie dłuższy niż 1 dzień roboczy.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.


Do góry


Sposób i koszty dostawy:

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD Polska oraz DHL. W przypadku dużych zamówień, możemy zaproponować dostarczenie przesyłki transportem własnym do dowolnego miejsca na terenie Polski. W przypadkach tych warunki oraz koszty transportu będą ustalane indywidualnie z Kupującym.

Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

 

Przykładowe ceny przesyłek dla płatności przelewem na konto:

Waga towaru brutto:

Cena przesyłki brutto:

od 5 do 30 kg

35 PLN*

od 30 do 50 kg

55 PLN*

od 50 do 100 kg

95 PLN*

 *Podana cena może zostać zwiększona o koszt spakowania oraz ubezpieczenia, przy zamówieniu większej ilości produktów, a także przy zakupie sprzętu wielkogabarytowego.

 

UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

THS nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego.


Do góry


Bezpieczeństwo dostawy

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.

W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do stanu opakowania, prosimy stanowczo nie odbierać przesyłki.

Po odebraniu przesyłki, prosimy sprawdzić zawartość w obecności kuriera i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, spisać z kurierem protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz. Należy poinformować nas o zdarzeniu używając formularza kontaktowego na naszej stronie, podając numer zamówienia oraz zaznaczając, czy oczekujecie Państwo ponownej wysyłki towaru, czy zwrotu zapłaty. Tylko w ten sposób możliwe jest uzyskanie ochrony ubezpieczeniem transportowym.


Do góry


Odbiór osobisty

Zamówione towary można odbierać osobiście w punkcie odbioru w Knurowie.
UWAGA! Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru.

Punkt odbioru osobistego w Knurowie mieści się przy ulicy Szpitalnej 8. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.

Nasz magazyn i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach. Przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Dlatego przy odbiorze osobistym występuje koszt dostawy.

Udając się do punktu odbioru proszę zabrać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię Zamawiającego lub numer zamówienia). Przesyłkę z formą płatności za pobraniem wydamy osobie, która przy odbiorze poda dane identyfikujące zamówienie oraz ureguluje płatność w kasie punktu odbioru. Kasa przyjmuje jedynie gotówkę - nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą. Przesyłki z inną formą płatności wydamy jedynie Zamawiającemu lub osobom, które Zamawiający upoważnił do odbioru przy składaniu zamówienia po przedstawieniu przez nich ważnego dokumentu tożsamości.

Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni od otrzymania maila z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Zgodnie z Regulaminem zakupów przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszty dostawy.


Do góry


Formy płatności

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem: płaci się gotówką kurierowi lub w kasie punktu odbioru osobistego.

  • Przelewem: po przyjęciu zamówienia do realizacji, prosimy w e-mailu o dokonanie przelewu. Paczka jest wysyłana jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.

  • Raty: za pośrednictwem firmy Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się na stronie.


Uwaga! Kasy punktów odbioru osobistego przyjmują wyłącznie gotówkę.


Do góry


Możliwość zamówienia większej ilości produktów

Ze względu na specyfikę naszej działalności - jesteśmy sklepem detalicznym - przechowujemy tylko niewielkie ilości towarów w naszym magazynie. Także nasza wiedza o możliwości natychmiastowego zamówienia towarów, których nie przechowujemy, dotyczy zamówień na najwyżej kilka sztuk.

Dlatego, jeżeli chciałbyś zamówić większą liczbę sztuk danego produktu, napisz do nas przy pomocy poniższego formularza. Podaj proszę nazwy produktów, takie, jak w naszym sklepie, oraz liczby sztuk do zamówienia. Postaramy się uzyskać konkretną odpowiedzieć na temat dostępności w najkrótszym możliwym terminie.

Pamiętaj, że my i nasi dostawcy pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.


Do góry


Wystawianie Faktur VAT

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu.


Dla każdego zamówienia wystawiana jest jedna faktura. Faktury VAT drukowane są z datą wysyłki towaru i nie ma możliwości zmiany tej daty.

W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.


Do góry


Gwarancja na produkty

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu, jeżeli jednak takiej informacji nie ma w opisie jest to okres 12 miesięcy.. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas podstawę do gwarancji stanowi dowód zakupu. Sprzęt wraz z kopią faktury, opisem usterki oraz kompletem akcesoriów należy wysłać w fabrycznym opakowaniu na adres: THS Serwatka Tomasz, ul. Szpitalna 8, 44-190 Knurów.

Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Numer RMA należy dopisać na liście przewozowym przesyłki (pole "instrukcje specjalne"). Jeżeli numer RMA nie będzie widoczny na liście przewozowym, przesyłka nie zostanie przyjęta, a nadawca poniesie koszt dostawy. Naprawiony towar zostanie wysłany na koszt ths.pl do Klienta.


Do góry


Możliwość zwrotu towarów

Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia odebrania rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W celu odstąpienia od umowy mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który otrzymają Państwo w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Poniosą Państwo koszty odesłania rzeczy.


Do góry

 

Gdzie jest przesyłka

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się paczka wysłana firmą kurierską sprawdzić można na stronie internetowej www.dpd.com.pl, po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki z magazynu Ths.pl .

Standardowo, firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu .

W niektórych przypadkach zamówiony towar, można także odebrać w punkcie odbioru osobistego w Knurowie, przy ulicy Szpitalnej 8. Nasz magazyn i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach. Przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Dlatego przy odbiorze osobistym występuje koszt dostawy. Czas dostawy przesyłki z magazynu do punktu odbioru jest nie dłuższy niż 1 dzień roboczy.

 

Do góry

 

Umówienie się z kurierem

Sklep Ths.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy i nie podaje numerów kontaktowych do kurierów.

Jeżeli w sposób szczególny zależy Państwu na tym, aby skontaktować się z kurierem to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego przesyłki oraz adres strony internetowej na której można znaleźć numer telefonu do odpowiedniego przedstawicielstwa firmy DPD.

 

Do góry

 

Godziny dostawy

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9-18, od poniedziałku do piątku.

Sklep Ths.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę doręczenia przesyłki do odbiorcy.

Jeśli w szczególny sposób zależy Państwu na zmianie godziny doręczenia, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej, powołując się na numer listu przewozowego. Dane kontaktowe wraz z numerem listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki przez sklep Ths.pl.

 

Do góry

 

Zmiana danych na fakturze

Jeśli w podanych danych nabywcy na fakturze wystąpiła pomyłka, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą. Skorygować możemy tylko drobne błędy, całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa.

 

Do góry

 

Duplikat faktury

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia.
Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

Do góry

 

Zgłoszenie chęci odesłania towaru

Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Numer RMA należy dopisać na liście przewozowym przesyłki (pole "uwagi"). Jeżeli numer RMA nie będzie widoczny na liście przewozowym, przesyłka nie zostanie przyjęta, a nadawca poniesie koszt dostawy. Numer RMA jest ważny przez 10 dni od daty nadania go przez sklep Ths.pl.

Produkt należy odesłać do nas firmą kurierską DPD Polska zamawiając "standardową, krajową usługę kurierską z doręczeniem do odbiorcy na następny dzień roboczy". Przy zamawianiu kuriera prosimy pamiętać, że należy to zrobić w dniach od poniedziałku do piątku oraz że kurier powinien odebrać sprzęt w godzinach 9-16. Przesyłki dostarczone do nas w innym trybie nie będą przez nas odbierane. Numer telefonu do najbliższego oddziału firmy kurierskiej można odnaleźć na stronie www.dpd.com.pl

 

Do góry

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel