Jak kupować

Jak kupować w sklepie internetowym?

 

 

Kupowanie w sklepie internetowym ths.pl jest bardzo proste i składa się z trzech kroków.

 



  •  Krok 1 - wybór produktów



Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie (np. TECHNIKA GRZEWCZA), podkategorie (np. Grzejniki) oraz grupy (np. ENIX). Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie.

Szukając konkretnego producenta możesz skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się nad katalogiem produktów lub z tabeli producentów, mieszczącej się pod katalogiem produktów.

Po wybraniu żądanego producenta pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.


Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

  • klikając nazwę produktu,

  • klikając jego zdjęcie,

  • klikając "zobacz opis".

 

Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole "Wyszukiwarka" znajdujące się na górze strony i naciśnij "Szukaj". Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

 

Do góry

 

  • Krok 2 - złożenie zamówienia

 

 

Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij przycisk "Do koszyka". Zostaniesz przeniesiony na stronę "Koszyk".

Na stronie "Koszyk" zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty za nie, opłatę za dostawę oraz wartość całego zamówienia.


Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

  • zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),

  • wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy odbiorze czy w inny sposób (przelewem, przelewem bezpośrednim, na raty),

  • jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT zaznacz odpowiednie miejsce na stronie oraz przejdź dalej,

  • sprawdź podsumowanie zamówienia, czy wszystkie dane są prawidłowe,

  • zatwierdź zamówienie, klikając "Złóż Zamówienie".


Twoje zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Zamówienia są potwierdzane od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

 

Do góry

 

  • Krok 3 - dostawa zamówionych produktów i zapłata



Zamówione produkty zostaną Ci dostarczone do domu w terminie ustalonym z naszym pracownikiem

Przy odbieraniu produktów powinieneś mieć ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podałeś w zamówieniu. Celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o jego okazanie.

Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inną, dogodną formę płatności - przelew.

 

Do góry

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel